Przewodnicy duchowi

     Po pierwsze i być może najważniejsze przewodnik NIE jest aniołem. Brakuje im do nich trochę, mimo wszystko. Anioły są bardzo wysoko postawione, ale Przewodnicy to inny rodzaj istot, co najmniej kilka poziomów niżej.
Przewodnik duchowy jest bliższy niż rodzic tutaj na Ziemi, bez porównania.

Każdy ma swojego przewodnika, ale nie każdy otwarcie i świadomie się z nim kontaktuje. Osobiście posiadam kontakt ze swoją przewodniczką na stałe. Mam też kontakt z przewodnikami innych osób i za każdym razem jak ich poznaję, są równie fascynujący, potrafią wzbudzać niesamowite odczucia.
Są poziom wyżej od nas, kiedyś też inkarnowali, dzięki czemu wiedzą jak trudne są niektóre lekcje życia. Pomagają nam w wypełnieniu zamierzeń, jakie wybraliśmy na to wcielenie.

Potrafią wyglądać i zachowywać się dziwnie  Emanują przeróżnymi odczuciami, dzięki czemu można ich “wybadać”, czasem nic nie mówią, a czasem dosłownie zalewają masą różnych informacji, których nie sposób od razu przetrawić. Ulubionym zajęciem niektórych jest mówienie enigmatycznie zagmatwanych zwrotów

Często zdarza się, że dają nam coś w prezencie, jakieś umiejętności, a my nie zdajemy sobie z tego sprawy, nawet nie wiemy jak je wykorzystać..

Niektórzy mają więcej niż jednego przewodnika, jednak zawsze jeden jest takim głównym, a reszta to pomocnicy (opiekunowie). Czasami mają podobny wygląd do nas samych, innym razem są zdecydowanym przeciwieństwem.

Nie można im niczego nakazać, zakazać, mówić co mają robić, nie są naszą własnością. Jeśli ktoś nie ma szacunku do własnego przewodnika, to gwarantuję, że po spotkaniu miałby i to wielki  Szanują nas, nasze wybory, pomagają jak mogą, ale zawsze mamy wolną wolę.

Ogólnie rzecz biorąc to niesamowite istoty, emanuje od nich zazwyczaj miłość. Potrafią nam przekazywać bezcenne wskazówki dotyczące dalszego życia, jak i bieżącej chwili. Ich “głos” jest tak subtelny, że większość ludzi go nie słyszy, bardzo często kierują do nas słowa zawarte w odczuciach, coś jak telepatia, dlatego niewiele osób je rozpoznaje.

Jak można się z nimi skontaktować?
Medytacja. To najlepsza i najszybsza (!) droga. Ona nas wycisza, otwiera na siebie, a później astral i subtelne sygnały pochodzące z innych sfer.

Jeśli spotkaliście swoich Duchowych Opiekunów, to gratuluję, jak również zachęcam do dzielenia się swoimi doświadczeniami w komentarzach. 🙂

10 comments on “Przewodnicy duchowi

  1. Może nie każdy z nich jest czystą miłością.
    Przecież też przeszli przez to co my teraz przechodzimy. Mimo wszystko pobyt na Ziemi trwale odciska się na istotach.

  2. A mi śnił sie anioł,miał dziwną postać jakby gesta chmura,stał bokiem do mnie, widziałam jego oczy, chciałam chwycic jego dłloń, ale był obłoczkiem, byłam b.szczęsliwa po ujrzeniu go,nic nie mówił do mnie. nie wiem co to znaczy:(

  3. Ja widziałam kiedyś dziwną istotę (nie wiem czy to przewodnik, chyba nie…..) emanowała dziwnym uczuciem, jakby……złem, gniewem i zawiedzeniem, ale też dziwnym spokojem, patrzyła w jedną i tą samą stronę (w stronę księżyca) cały czas i tak jakby była już przyzwyczajona do samotności, a ja się jej bałam straszliwie bałam i nawet nie wiem dlaczego modliłam się potem do anioła, żeby szybko zasnąć. Tam gdzie ją widziałam było jeszcze kilka osób a nikt na nią nie zwrócił uwagi, tylko ja, a inni także byli w stanie ją dostrzec, bo następnej nocy też była i w tedy wszyscy popatrzyli tam gdzie ja ją widziałam i tez ją zobaczyli. Tak w ogóle ta “istota” przybrała postać samych zielonych oczu, a w zasadzie dwóch punktów emanujących energią, zieloną energią, która przybierała postać gałek ocznych…..

    Naprawdę nie wiem co to było i liczę na to że może ktoś tutaj będzie wiedział…..

  4. Mam bardzo dobry kontakt z przewodnikiem slysze jego glos, o co go tylko poprosze lub jestem czyms zaklopotana daje mi rade wspomaga mnie.Mowi mi tez co bedzie sie dzialo I realizuje sie to. Bylam kiedys u swiadkow jechowy opowiedzialam cala sytuacje I stwierdzili ze to demon mnie opental. I komu tu wierzyc?.

    • Nie warto mieszać wiary we własne wierzenia. Teoretycznie powinno to być jedno i to samo, ale nie jest. Poza tym dlaczego pytać innych ludzi, może mniej doświadczonych duchowo o coś, co jest dla nas ważne i sugerować się tym.. Jeśli słyszysz przewodnika, wiesz, że to on, to ciesz się tym, bo wiele osób tego nie potrafi. Masz wielkie szczęście, nie daj sobie wmówić jakiegoś ciemnogrodu 🙂

    • Trzeba jeszcze mieć pewność, że to opiekun, bo co jeśli to co słyszysz to jakaś istota, która wcale nie chce dla Ciebie dobrze?

Leave a Reply

