Moja Prawda w Nowym Roku

Witajcie w Nowym Roku! 🙂 Niech przyniesie Wam więcej szczęścia, niż wszystkie poprzednie lata…

Długo zastanawiałam się co tutaj napisać o pewnym wywiadzie, który podesłała mi zaprzyjaźniona osoba.. Wiele on wyjaśnia, spaja w jedność to co już od dawna podejrzewałam, co czułam. Wyjaśnił moje wkurzenie na system, ale ujarzmił je w stosunku do ludzi.

Uznałam, że powinnam się tym podzielić.

link do wywiadu

Być może będzie to szokiem dla niektórych, ale od zawsze miałam dystans do istot typu anioły, bóg… Oczywiście są to bardzo silne – bo wspierane nadal energią wiary – istoty, aczkolwiek sztuczne i działające wg schematów.

Wywiad umożliwił mi zrozumienie tego, co ostatnio pojawia się dla moich oczu na ludziach oprócz aury oraz na przedmiotach, w powietrzu… Od jakiegoś czasu wiele duchowych praktyk, książek stało się dla mnie nieaktualnych, czy Wy też tak macie? Wiele się zmieniło i nadal zmienia, przyszłość jest niestabilna, czasy są niestabilne, ale może warto tego nie oceniać, tylko sprawdzić co będzie się działo, może zmiany będą budujące. Pamiętaj, że JESTEŚ i nic tego nie zmieni.

Zdaję sobie sprawę, że to co piszę może być monitorowane i pozdrawiam!

Może kiedyś opiszę swoje sny, może komuś pomogą zrozumieć, poczuć otaczającą rzeczywistość i będą spoiwem tak jak dla mnie wywiad ze strony http://www.wingmakers.pl

Leave a Reply

